Lopen voor het KWF - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Marga Leest - WaarBenJij.nu Lopen voor het KWF - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Marga Leest - WaarBenJij.nu

Lopen voor het KWF

Door: Marga de Leest

Blijf op de hoogte en volg Marga

19 April 2015 | Nederland, Veldhoven

De kogel is door de kerk. Het heeft me wel een paar slapeloze nachten bezorg maar het besluit is genomen! Ik ga de Nijmeegse vierdaagse lopen.
Nu ik dit wereldkundig heb gemaakt kan ik dus niet zomaar opgeven.
Voor mij dus alleen maar goed voor die extra stok achter de deur.
Ook het idee om er een goed doel aan te koppelen. Ik ga lopen voor het KWF. Jullie kunnen een donatie kwijt op rekeningnummer NL 80 INGB 0682 0076 17 t.n.v M de Leest onder vermelding KWF 4 daagse

Al enkele jaren zat ik langs de kant van de weg met het bordje "free hug"
Ik moet zeggen hier werd altijd dankbaar gebruik van gemaakt. Geweldig om te zien dat alleen het aanzicht op dit bordje al een glimlach toverde op soms helemaal verbeten gezichten.
Ik deed dit natuurlijk ook een beetje uit eigen belang. Ik heb dus wat afgeknuffeld .
Nu ik zelf mee ga lopen hoop ik dat iemand anders mijn honneurs overneemt.
Ik zal de knuffels vast nodig hebben.
Het trainen is nu begonnen voor mij. Ik loop nu vier dagen in de week naar mijn werk 5 km heen en 5 km terug. 1x in de week nog een bootcamp en in de weekenden lange afstanden.
Vandaag 28 km gelopen met de bloesemtocht in Geldermalsen. Daar ook al verschillende leuke mensen ontmoet die ik weer in Nijmegen ga treffen.
Het lopen ging best goed op een klein blaartje na. Het was in ieder geval al een hele leuke dag.

Tot blogs!

Marga



  • 23 April 2015 - 15:04

    Jolanda:

    hoi Marga,

    Wat ben ik trots op jou! Super, dat jij dit allemaal gaat ondernemen. Vooraf veel trainen en in juli 4 dagen lopen! Weer of geen weer je zult toch iedere dag op tijd moeten starten.
    Ik ken diverse mensen die deze tocht lopen. Ieder jaar twijfelen zij of ze weer mee gaan doen. Uiteindelijk gaan ze er toch weer voor!
    Ik ben trots op jou en mijn kennissen!
    Ik ga je zeker volgen en wens je heel veel gezellige wandelkilometers toe.
    Traine ze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2015

Lopen voor het KWF
Marga

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 1188

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: